Popis pracovní nabídky:
Staňte se součástí týmu, který poskytuje nadstandardní zákaznickou péči našim klíčovým zákazníkům.
Náplň práce:
- převážnou část dne budete komunikovat a pečovat o naše klíčové zákazníky, budete jim pomáhat řešit různé druhy požadavků a dotazů (komunikace probíhá telefonicky nebo písemně)
- budete kontrolovat zásilky, prověřovat statusy a spravovat zákaznické reporty
- jelikož jsme mezinárodní firma čeká vás také každodenní komunikace se zahraničními partnery
- svou pečlivost a flexibilitu využijete během zajištění plnění specifických zákaznických potřeb
- a nakonec vás čeká práce v interních systémech DHL Freight, na které vás řádně zaučíme na naší pobočce v Olomouci
Požadujeme po budoucím zaměstnanci:
- ukončené SŠ vzdělání
- angličtinu na komunikativní úrovni
- praxi v oblasti komunikace se zákazníky (alespoň 2 roky)
- komunikační dovednosti a psychickou odolnost
- obchodní a marketingové znalosti, silnou orientaci na zákazníka
- asertivitu, flexibilitu, empatii
- seniorní zkušeností vítány
Nabízíme budoucímu zaměstnanci:
- stravné plně hrazené zaměstnavatelem (70Kč/odpracovaný den)
- příspěvek 6 000 Kč ročně na jazykové vzdělávání
- 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
- možnost občasné práce z domova
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, např. Multisport karta, karta MAKRO, slevy u našich partnerů, výhodné volání u mobilních operátorů, příspěvek na penzijní/životní připojištění, firemní akce, soutěže
Відправляючи своє резюме, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних та їх зберігання в базі даних компанії з метою Вашого працевлаштування, відповідно до Закону § 12 і § 21 № 101/2000 Зб., з внесеними пізніше змінами. Ця згода діє до моменту скасування. У той же час, цим Ви визнаєте, що персональні дані, розміщені в резюме, є достовірними і точними.
Typ pracovního úvazku:
Plný pracovní úvazek
Druh pracovní smlouvy:
Dohoda o provedení práce
Vzdělání:
Základní vzdělání
Místo výkonu práce:
Olomouc
DHL Express (Česká republika) s.r.o.: