SALES COORDINATOR PRAHA

ID (kód): 4019 Reagovat na tuto pozici

Popis pracovní nabídky: 

Pojďte s námi nakouknout pod pokličku sales procesů v pražském týmu pro segment Out of Home

Náplň práce: 

  • Sales Coordinátor je klíčovým kontaktem mezi svým obchodním oddělením a dalším týmy napříč celou společností a zodpovídá pro ně primárně za koordinaci administrativní agendy ale i další potřebné oblasti.
  • Jednou z hlavních činností je vedení agendy dokumentů (vedení celé agendy smluv od zadávání nových dokumentů do systémů, jejich správa, kontrola, archivace etc. ale i například správa dodatkových smluv, smluv o promočních dohodách etc.)
  • Samostatná příprava některých smluv, jejich správa, evidence a odpovědnost za jejich věcnou správnost.
  • Reporting ohledně stavu dokumentů v systému (končící smlouvy, chybějící materiály etc.)
  • Implementace změn procesů v týmů a dohled nad jejich dodržováním.
  • Dále podpora obchodních zástupců, key account managerů a dalších členů týmů s dohledáváním dokumentů, sdílení potřebných materiálů a reportů, nahrávání prezentací do systému etc.
  • Zodpovědnost za měsíční uzávěrkové činnosti (např. docházka obchodních zástupců, inventura marketingových skladů, zadávání pohonných hmot, evidence stravenek etc.)
  • Podpora týmů v back-office činnostech jako tisk materiálů, objednávání vizitek, objednávání kancelářských potřeb nebo zadávání fasování řidičům a skladníkům.
  • Podpora týmu s prací v sytému (SAP) a zodpovědnost za řešení problémů v něm ve spolupráci se zahraničních oddělením (tvorba ticketů, spolupráce s kolegy).
  • Spoluúčast na případných zadaných projektech v oblasti reportingu, práce s daty nebo např. plánování menších eventů.
  • Návrhy zlepšování stávajících procesů.

Požadujeme po budoucím zaměstnanci: 

  • Min. Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Předchozí praxe min. 1 rok v administrativě (na plný nebo poloviční úvazek zkombinovaně).
  • Znalost angličtiny – mírně pokročilá (B1) a plynulá čeština nebo slovenština
  • Znalost a zdatnost v práci s počítačem, internetem - rychlá orientace v aplikacích etc.
  • Praxe práce v MS Office - Excel, PowerPoint, Word a výhodou i znalost Microsoft balíčku (Outlook etc.)
  • Znalost SAPu výhodou.
  • Orientace na detail, pečlivost, pozornost.
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Rychlá orientace v novém prostředí, rychlé učení se a zápal do něj.
  • Aktivní ř.průkaz výhodou.

Nabízíme budoucímu zaměstnanci: 

  • Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích.
  • Samostatnou a zodpovědnou práci.
  • Motivující systém finančního hodnocení.
  • Zaškolení a profesionální tréninky na podporu prodejních, vyjednávacích a komunikačních dovedností.
  • Kariérní růst - snažíme se o posouvání našich lidí na vyšší pozice v rámci společnosti. Je jen na vás, jak této příležitosti využijete a jakým směrem se budete rozvíjet. My vám pomůžeme!
  • Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; fasování produktů; pitný režim; systém flexibilních benefitů – Kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění; stravování v kantýně/příspěvek na stravování; zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií
  • Další benefity: mobilní telefon; notebook.
  • Pracovní smlouva bude uzavřena s personální agenturou.
  • Typ úvazku - Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu - pracovní smlouva
  • Délka pracovního poměru - Na dobu určitou
  • Benefity: Bonusy/prémie, Možnost si napracovat hodiny, Občerstvení na pracovišti
  • Požadované vzdělání - Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky - Čeština (Výborná) a Slovenština (Výborná) a Angličtina (Středně pokročilá)
  • Zadavatel: Coca-Cola
  • Místo pracoviště: Českobrodská 1329, 19800, Praha - Kyje, Hlavní město Praha, Česká republika

Stravování: 

  • Závodní stravování
Відправляючи своє резюме, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних та їх зберігання в базі даних компанії з метою Вашого працевлаштування, відповідно до Закону § 12 і § 21 № 101/2000 Зб., з внесеними пізніше змінами. Ця згода діє до моменту скасування. У той же час, цим Ви визнаєте, що персональні дані, розміщені в резюме, є достовірними і точними.

Typ pracovního úvazku: 

Plný pracovní úvazek

Druh pracovní smlouvy: 

Dohoda o provedení práce

Vzdělání: 

Základní vzdělání

Místo výkonu práce: 

Praha
Kontakt

Coca-Cola Česká Republika s.r.o.: