Popis pracovní nabídky:
Jsme moderní logistická firma s mnohaletou tradicí na českém trhu a hledáme nové kolegy.
Náplň práce:
- Zajišťovat kompletní HR administrativu (vznik, změny a skončení pracovního poměru)
- Komunikovat s personálními agenturami ohledně náborových potřeb
- Podílet se na budování firemní kultury – příprava akcí pro zaměstnance a mnoho dalších aktivit
- Úzce spolupracovat se mzdovou účtárnou
- Vytvářet pravidelné i ad hoc reporty
- Organizovat školení pro zaměstnance na pobočce
- Spravovat zaměstnanecké benefity a výhody
- Koordinovat vstupní lékařské prohlídky
Požadujeme po budoucím zaměstnanci:
- Férový a pozitivní přístup k práci i našim zaměstnancům
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Řidičský průkaz skupiny B
- Trestní bezúhonnost
- Znalost zákoníku práce výhodou
- Předchozí praxi v personalistice
Nabízíme budoucímu zaměstnanci:
- Možnost působit napříč celým spektrem HR ve společnosti s celosvětovým působením
- Tým lidí, kteří si umí vážit upřímných vztahů, pomoci a je s nimi zábava
- Vlastní rozvoj, realizaci a smysluplnou práci
- Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem v hodnotě 80 Kč
- Týden dovolené navíc (25 dní)
- Stravování v naší kantýně
- Příspěvek na penzijní připojištění, dopravu, náborový příspěvek
- Výhodné mobilní tarify pro Vás i Vaše blízké
- Balíček zaměstnaneckých výhod – CAFETERIA – odměňujeme zaměstnance za loajalitu
- Pro sportovce nabízíme možnost karty MULTISPORT a zajistíme zdarma kartu do MAKRA
- ...a mnoho dalších příjemných benefitů
Typ pracovního úvazku:
Plný pracovní úvazek
Druh pracovní smlouvy:
Dohoda o provedení práce
Vzdělání:
Základní vzdělání
Místo výkonu práce:
Praha
DHL Express (Česká republika) s.r.o.: